come with me

April 14, 2012

KOngsI-KoNGsi !!!! [18PG]

Assalamualaikum wbt!!
Heyo!!

Hah, nak nyanyi tak?
Tak nak?
Ok, biar dia nyanyi sorang. ;)


Haha, aku tau ramai tak suka lagu ni, tak sedap lah, ngarot lah, ape lah..
Lantak korang lah, aku petik lirik dia je.
So, jom kita kongsi dan berbicara!!

Hari ni kita cakap pasal bisnes boleh?
So, scroll down please...

This is a story about Multi-Level Marketing (MLM).
Aku ada dengar yg bnde ni haram. 
Betul ke? Entoh laa.

But, bukan tu yg aku nak carutkan kat belog ni.
Haha.. Camni cite dia.

Sebenarnya aku taknak komen pun sal MLM ni, tapi aku fed up gler ngan mmber aku yg sorang ni. Dah kau masok bnde ni, kata prospek beribu, apsal nak paksa aku masuk? Aku tahu lah aku hebat. Tension ah gini. Pastu kau terang kat aku macam aku bodoh je.

Ni nak bagitau sikit, aku first time join bnde mcm ni lepas pmr tau. (nada bangga)
Kau hado? Muahahaha.. *gurau2 =3
Aku dah telan garam dulu dari kau. (lagi bangga dari tadi)
So jgn nak layan aku macam kiddo sgt laa. Haha..

Tapi kan, aku tak larang pun orang masuk bnde ni. Ok pe bnde ni. Boleh la jana pendapatan sementara tggu twrn Uni or wuteva.
Yang jadi sial nye bila upline korang seorang yg sial!
HAHA..
Lagi satu, bila korang adalah seorang pemalas.. Yg tu mmg aku nasihat tak payah la susah2 nak masuk. Menyusahkan lagi ada.





Lagi satu toksah ah pijak kepala org, yg atas tolong la yg bawah. Yang tu ah sebenarnya sistem ni.
Yang jadi haram sbb korang pijak orang bawah tu kot.

So, sama-sama lah kita cari duit okay. Boleh kawen cepat sikit. Woha!!!

P/S: Kalau korang ada kawan yang muka mcm najwa latip, tapi gigi dia kecik sikit, kenalkan lah kat aku.. Woha lagi sekali!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...