come with me

September 1, 2011

Dalam Aku Ada Hantu - Pwincess

...Some of 'them' want to use you...

...Some of 'them' want to get used by you...

...Some of 'them' want to abuse you...


...Some of 'them' want to be abused...

Petang td akak sedara (tp sekarang dah jd adik sedara ~_~') n family dia dtg umah aku beraya.. Kesian gler tengok dia. Dia ckp nama dia Puteri. Umur 2tahun. Cicit Puteri Gunung Ledang.. fuhh~ *bahaya kalo hal ni berterusan, dy akan lupa terus siapa diri sndiri yg sebenar..

Perwatakan dia sebijik cam budak2 tapi, setiap perkara yg dia sebut, ada betulnya.. Dia tanya, kenapa anak2 nenek (nenek kami) berpecah belah skrg? Bukan ke berdosa? Kita ni kan sedara, bergaduh macam mana pun, hubungan kita takkan putus. Awak (merujuk pd bapak aku) pergilah rumah dia (merujuk pd salah sorg pkck aku), mintak maaf, hari ni kan hari raya. Kenapa asyik berkumpul sebab nak bincangkan pasal harta je? Nenek belum mati lagi... (tetiba dia nanges)
 semua orang kat situ terdiam dengar nasihat dia...

Mak dia (makcik aku) cerita yg 'benda' dlm badan dia tu ada lg. Dulu lagi dahsyat, sampai tak boleh bangon. Selalu meracau, tp sekarang ok la sikit walaupn dia mcm hilang 50% dari ingatan. Tapi kata2 dia semuanya 'ayat makan dalam'!

Mak dia cakap, benda tu boleh rasa kehadiran benda lain. Penah sekali abg dia balik umah dlm kul 2pg, dia marah2. Keesokan pagi, dia marah semua orang, dia ckp, jangan ada sesape kuar umah hari ni, kalo tak aku bunuh semua! Rupanya abg dia blk mlm tu, ada benda ikut. pergh.. seram seyh..

Kes tok aku pulak sampai cerah xsettle. Macam2 cara dah dibuat, tp makin teruk lagi ada.. So sesape yg ada cadangan, please leave a comment. Mak bapak aku sanggup buat apa saja asalkan tok aku sihat semula, kalo xpun, doalah supaya cepat dia jumpa Tuhan, nnt makin btmbh dosa dalam akaun anak2 dia sbb tak jaga mak diorg elok2.. fuhh~

p/s1: Aku cukup fed up ngan urusan dunia lg satu. Cmon la, suda2 lah kaco orang. Tp aku rasa korang takkan kaco orang kalo orang xmintak korang campur tgn kan? haih, manusia jugak yg setan kan.. adoiyai..

p/s2: For all, selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Hari Kemerdekaan ke54!!! Syukurlah dah aman. Tapi perjuangkanlah agama, dah bpe ramai dah murtad. Ni sibuk berbalah benda koya2. Patu mula lah guna brg 'ghaib'.. sape susah? aku jugak... :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...