come with me

August 29, 2011

Nota Raya

Asalamualaikum wbt..

Act, xde niat pun nak bukak blog nih, maklumla sibuk study kan.. hahax (menipu glerr). Ok, td pas balik dari solat zohor, mak aku suruh cuci kipas siling. Sambil2 tgok kipas tu pusing3, teringat lak kat korang2 sume. So, aku type a short msg then send kat sume nombor yg ada dalam fon aku. What a shock! majoriti reply ouh. hahaha, (rasa hot kejap) :D Thnx everybody! Ada yg xleh bla, reply "LIKE" je. Adoiyai, sabar je laa. Harap korang maksudkan apa yg korang send :)

~the point is~
Waktu ta'lim pas asar td aku sakit perut, so aku dpt dgr sket jeh. Tp amat terkesan ouh. Setelah tamatnya bulan ramadan masih ada golongan yg terkecuali drpd mndpt pengampunan drpd Allah! Naudubillah.. Antaranya ialah org yg suka bermusuh-musuhan. Korang ada kenal x sesape yg ske cari gaduh? Toksah pegi cari la, kkdg kite sndiri yg menaikkn kemarahan org then mulalah gado2.. ish3..
Pengajaran: jgn cari gaduh kerana ia amat merugikan! ;)

Haih, dah nak habis dah bulan yg Tuhan bg tawaran pengampunan extra.. Semua org harap diri diampunkan kan? Then esok lak (insyaAllah), hari tuk kita meminta dan memohon pengampunan extra! Aku ambik kesempatan ni utk minta maaf kat korang2 semua.

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin! :D

p/s: utk PMR n SMA n SPM n STAM nSTPMn wuteva, hang toksah raya sakan laa. kalo xdpt, bce niat ni:
~Sahaja aku korbankan masa bergembira di aidilfitri ini untuk mengulang kaji pljrn (exam yg korg ambik) demi masa depan agama, bangsa, negara dan diri sendiri, kerana Allah taala~
[amaran: ini bukan hadis @ dari Quran!]

Renung2kan dan semoga berjaya!

apa2 hal, komen kat bawah k

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...