come with me

March 18, 2011

Put Down Your Middle Finger !

sape tak paham erti middle finger ?
ye dok xphm.. :p
pernah sekali aku on the way balik ke hostel dari Cool-X, then terlalu kat satu pusat snooker. kebetulan pulak ada sekumpulan budak2 punk keluar dari situ. aku comfirm dyorang tu baru sekolah rendah, sekali tengok dah tahu.. huh~
ada sorang nganjing member dia, mungkin sebab kalah td kot, automaticly a middle finger terlayang seiring dengan perkataan f@$#.. sungguh indah kan?
(damn it!)

hurm, xde maknenya aku banyak bunyi pasal benda ni sebab kebanyakan kita pun guna gak bila dah panas sangat, iblis (laknatullah) pulak tak habis2 cocok nafsu.. terlepas la this holy $#@& (termasuklah aku)

my point here is: cuti ni akak aku mintak mak aku jaga anak dia sebab dia kerap oncall. suami dia pulak outstation seminggu.. so, tinggallah Muhammad Hazim kat umah aku. mak aku actually busy ngan anak2 murid dia. secara konklusinya, aku lah yang terpaksa jaga budak tu!

dari isnin sampai jumaat shj..! what the f !
5hari je aku kene jaga dia, tapi bapak la tension aku rasa!
so cuba korang bayangkan, mcm mane mak bapak korang jaga korang sampai korang besar panjang?
siap bagi makan lagi, bagi macam2, pergh..
agak2 kalo diorang kumpul duit yg diorang korban untuk besarkan korang tu, berape juta agaknye?
infinity!!!

then sekarang bila parent korang xfahami korang, well maklumlah korang kan dah besar, dah boleh fikir sendiri, korang mula memberontak dengan alasan "mak bapak perlu paham, darah muda kan, akan mudah memberontak!"
sial punye anak! 
woi, mak bapak korang dah cuba fahami korang berape lame? 10tahun? 15tahun? pfft...

arghh, suda la, anak2 mmg bnyk menyusahkan mak bapak
aku pun sama jugak :(
mak, abah, ampunkan anakmu ini!


p/s: "eh, bukan hari raya lg?!"
nak kene lempang ngan aku ckp gitu?
Izrail tak tunggu lepas raya tuk ambik nyawa!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...