come with me

August 5, 2011

Introduction to a new story !

Assalamualaikum wbt, for all ! ! ! (muslim je la)
Firstly aku nak ucap Selamat Menyambut Ramadan, semoga kita dapat gandakn ibadah lebih dari bulan lain, kalo tak, huhu, sial lah kita !
(tak baikk mencarut tau!) XD

Huarghhhh... (menjerit sepenuh hati) haha. Kali terakhir aku bukak blog nih sebulan yg lepas, tu pun sbb ada kes BERSIH yg amat 'perghhh'.. hehe~
So, kalo ada yg perasan, blog aku dah SETAHUN! happy birthday to my belog.. haha.. (padahal tade org pun yg kesah :'(kan3?)
Tape3, aku tulis ni pun focus utama utk diri sendiri, so bebanyak terimas kepada yang sudi follow, membaca or just sekadar melawat, SYUKRAN JAZILAN!! :D

Sebenarnya aku banyak stories and notes yg nak shaaare ngan korang sume.. tp bnyk aku dah terlupa citenye.. hahax..
(tiap2 hari lepas balik sekolah, aku cakap depan cermin, "kalaulah aku ada sebiji laptop sendiri".. tiap2 hari aku nak update belog mcm Pakcik Hamka n Makcik Intan. huhu~)
Tunggu la lepas aku abes SPM nnt.. grrr~

Lepas ni aku akan letak label pada setiap post aku sbb nak bezakan yg mana aku kene bnyk "haha" "hahax" "huhu" "hoho" "wakaka" n yg mana aku perlu seriuss! :)

This is an introduction to a new story!

Selamat membaca,
Tapi jgn lupe baca Quran jugak!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...